środa, 31 sierpnia 2016

reakcje INFINITE


Agencje często wysyłają swoich podopiecznych do przeróżnych programów rozrywkowych, gdzie zostają zmuszeni do wykonywania wielu dziwnych, zabawnych zadań, aby rozbawić widza, bo w końcu kto nie lubi się śmiać, ale o tym innym razem.
W Internetach krąży też wiele śmiesznych interpretacji z życia naszych koreańskich idoli.
Oczywiście, odrobina humoru nie powinna zaburzyć idealnego obrazu artysty. Zabawne obrazki bądź gify, tworzone przez fanów, mają na celu jeszcze bardziej zbliżyć nas do naszych ulubieńców i pokazać ich z bardziej ludzkiej strony. 
Na pierwszy ogień idą INFINITE*.
* autor tekstów: An.

Kiedy widzę, że ktoś jest bardziej hot niż ja

Kiedy ktoś daje mi do zjedzenia coś niedobrego

Kiedy próbuję zrobić dziubek

Kiedy tańczę na dyskotece


 Kiedy ktoś mi się podoba

Kiedy mój nowy telefon jest lepszy niż moich znajomych

Kiedy ktoś chce mi zrobić zdjęcie

Kiedy pada pierwszy śnieg w tym roku


Kiedy muszę zająć się młodszym rodzeństwem


Kiedy przysypiam na zajęciach
d

Kiedy ktoś wygląda lepiej niż ja

Kiedy ktoś częstuje mnie czymś, czego nie lubię

Kiedy przeglądam się w lusterku samochodowym

Kiedy stoję na apelu
Kiedy mam już dość nauki

Kiedy muszę zabawiać małe dziecko kuzynki

Kiedy powiem coś głupiego
Kiedy ciotki zaczynają mnie całować na świętach
Kiedy popsuła mi się fryzura

Kiedy ukończyłem aerobiczną 6 Weidera
Kiedy ktoś zrobi coś głupiego

Kiedy ktoś częstuje mnie czymś dobry
Kiedy próbuję zrobić pompkę
Kiedy znajdę promocję na ulubione owoce w markecie

Kiedy znajduję małego kota pod blokiem






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz