sobota, 3 września 2016

reakcje BTS


Było już o INFINITE ( KLIK ), a przyszła kolej na zrobienie wersji z kolejnym boysbandem, więc tym razem zdecydowałam się na BTS, który ostatnio nie schodzi z ekranów. Chłopcy sami dbają o to, aby ich fani mieli okazję do śmiechu, ale przecież im więcej okazji, tym lepiej.
Autor tekstów: An.

Kiedy przed chwilą zrobiono mi manicure

Kiedy wypróbowuje nowe opcje w telefonie



 Kiedy chcę pierwszy skorzystać z łazienki

Kiedy tańczę Twista


Kiedy bawię się w "ziemia parzy"

                     Kiedy kupuję okulary na promocji

Kiedy ktoś prawi mi komplementy

Kiedy znajduję zabawkę z dzieciństwa

Kiedy dostaję 5 z testu, a nic się nie uczyłem

Kiedy próbuję stać na palcach

Kiedy obok mojego bloku wybudowano nowy plac zabaw

Kiedy ćwiczę w domu z Chodakowską

Kiedy mama budzi mnie rano do szkoły


Kiedy jestem u babci

Kiedy chce skorzystać z toalety, a jest zajęta

Kiedy cola, którą otworzyłem, była wstrząśnięta

Kiedy próbuję udowodnić swoją gibkość
 
 Kiedy wychodzę z łazienki

                                      Kiedy znajomi robią zdjęcie

Kiedy bawię się z kotem

Kiedy oglądam film ze znajomymi i się nudzę

Kiedy maluję się nową szminką

Kiedy ktoś obok robi coś niedozwolonego


                 Kiedy mój kot przychodzi do mnie, gdy oglądam film

Kiedy rozmawiam z rodziną przez skype

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz